Regulamin sklepu internetowego Grawitacja Sukcesu
Obowiązujący od 18.8. 2025
§ 1 Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Sprzedawca – Grawitacja sukcesu s.r.o., z siedzibą pod adresem Výstavní 2968/108, Vítkovice, 703 00 Ostrava, Republika Czeska, IČO: 23271230, wpisana do rejestru handlowego prowadzonego przez Sąd Okręgowy w Ostrawie, sekcja C, wpis 99573.
2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.grawitacjasukcesu.pl.
3. Klient – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; lub (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która korzysta ze Sklepu, w tym zawiera Umowę Sprzedaży.
4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący ze Sprzedawcą czynności prawnej (w tym zawarcia Umowy Sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Klient będący osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą i wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która zawiera Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (kody PKD).
6. Użytkownik – każda osoba fizyczna lub prawna korzystająca ze Sklepu.
7. Towar – rzecz ruchoma (np. książka) lub treść cyfrowa (np. program online, e-book) oferowana przez Sprzedawcę do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia w Sklepie, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
10. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
12. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
§ 2 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym warunki składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży oraz prawa i obowiązki stron.
2. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu usługi drogą elektroniczną, w szczególności umożliwia Klientom przeglądanie asortymentu, zakładanie konta użytkownika oraz zawieranie Umów Sprzedaży.
3. Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu i składania Zamówień, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, a także aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 3 Obowiązki informacyjne Sprzedawcy
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, najpóźniej w chwili wyrażenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta woli związania się umową, Sprzedawca informuje w sposób jasny i zrozumiały o:
1. Danych identyfikujących Sprzedawcę: Grawitacja sukcesu s.r.o., z siedzibą pod adresem Výstavní 2968/108, Vítkovice, 703 00 Ostrava, Republika Czeska, IČO: 23271230.
2. Danych kontaktowych Sprzedawcy: o Adres do korespondencji i reklamacji:
- Výstavní 2968/108, Vítkovice, 703 00Ostrava, Republika Czeska.
- Adres e-mail: grawitacjasukcesu@gmail.com.
- Numer telefonu: + 48 664 382 018
3. Głównych cechach świadczenia: Opis każdego Towaru znajduje się na jego stronie produktowej.
4. Łącznej cenie za Towar: Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena obejmuje wszystkie koszty, z wyjątkiem kosztów dostawy, które są podawane oddzielnie. W przypadku ogłoszenia obniżki ceny, obok ceny promocyjnej Sprzedawca podaje również najniższą cenę tego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
5. Kosztach, terminie i sposobach dostawy: Informacje te są dostępne w trakcie składania Zamówienia oraz w osobnej zakładce na stronie Sklepu.
6. Sposobie i terminie zapłaty: Dostępne metody płatności są widoczne w procesie składania Zamówienia.
7. Prawie odstąpienia od umowy: Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia od umowy, w tym warunki, termin i procedura, a także wzór formularza odstąpienia, znajdują się w § 7 niniejszego Regulaminu oraz w załączniku nr 1.
8. Kosztach zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od umowy: Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.
9. Odpowiedzialności Sprzedawcy za brak zgodności Towaru z umową (rękojmia): Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru na zasadach określonych w § 8 niniejszego Regulaminu.10. Gwarancji: Informacje o ewentualnej gwarancji i jej warunkach znajdują się w opisie Towaru oraz w § 9 Regulaminu.
11. Funkcjonalności i interoperacyjności treści cyfrowych: Sprzedawca informuje o znanych mu, racjonalnych środkach technicznych ochrony treści cyfrowych oraz o ich funkcjonalności i interoperacyjności ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
12. Możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Informacje na ten temat znajdują się w § 12 Regulaminu.
§ 4 Składanie i realizacja Zamówień
1. Klient może składać Zamówienia w Sklepie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2. W celu złożenia Zamówienia Klient:
a. Wybiera Towar i dodaje go do koszyka.
b. Wypełnia formularz zamówienia, podając dane niezbędne do jego realizacji: imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu.
c. Wybiera sposób dostawy i metodę płatności. d. Akceptuje niniejszy Regulamin.
3. Przed ostatecznym złożeniem Zamówienia Klient ma możliwość sprawdzenia i modyfikacji wprowadzonych danych.
4. Złożenie Zamówienia następuje poprzez kliknięcie w przycisk oznaczony jednoznacznym sformułowaniem, np. „Kupuję i płacę” lub „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Użycie przycisku z innym, niejednoznacznym oznaczeniem (np. „Zamawiam”, „Dalej”) może skutkować uznaniem, że umowa nie została zawarta.
5. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, wysyłając wiadomość e-mail na adres podany przez Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta tej wiadomości zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku, gdy podane przez Klienta dane są niekompletne lub nieprawdziwe, lub gdy zamówiony Towar jest niedostępny. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o braku możliwości realizacji Zamówienia.
§ 5 Ceny i metody płatności
1. Wszystkie ceny Towarów podane w Sklepie są cenami brutto w polskich złotych.
2. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
3. Klient może wybrać następujące formy płatności: przelew bankowy tradycyjny na rachunek wskazany przez Organizatora, płatność online za pośrednictwem systemu płatniczego Comgate, płatność kartą płatniczą/kredytową, płatność BLIK,
4. W przypadku płatności z góry, Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5. Sprzedawca do każdego Zamówienia dołącza dowód zakupu (fakturę VAT lub paragon) w formie elektronicznej, przesyłany na adres e-mail Klienta.
§ 6 Dostawa
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem.
3. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności.
4. Termin realizacji Zamówienia (czas przygotowania do wysyłki oraz czas dostawy) wynosi zazwyczaj 2-5 dni roboczych, chyba że w opisie Towaru wskazano inaczej.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8 i 9 poniżej.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: a. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. b. dla umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym – od dnia zawarcia umowy.
3. Jeżeli Klient nie został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w ust. 1.
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
6. Skutki odstąpienia od umowy:
a. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
b. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. c. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
8. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów (zgodnie z art.
38 Ustawy o prawach konsumenta), m.in.:
a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.
b. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
c. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
d. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 8 Odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową (Rękojmia)
1. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się do Konsumentów oraz do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, który istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili (rękojmia). Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia.
3. W przypadku stwierdzenia braku zgodności Towaru z umową, Klientowi przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta.
4. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany.
5. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
6. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli:
a. Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany;
b. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową;
c. brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
d. brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 4;
e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
8. Reklamację można złożyć w dowolnej formie (np. pisemnie na adres Sprzedawcy, e- mailem). W zgłoszeniu reklamacyjnym zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, opisu przyczyny reklamacji oraz żądania.
9. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi w tym terminie, uważa się, że uznał reklamację.
10. Postanowienia niniejszego paragrafu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klienta wynikających z ewentualnej gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora (§ 9 Regulaminu).
§ 9 Gwarancja
1. Towary sprzedawane w Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem i nie ogranicza, nie zawiesza ani nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (§ 8 Regulaminu).
2. Informacje o istnieniu oraz treść gwarancji są każdorazowo podawane w opisie Towaru.
3. Zakres, czas trwania i warunki realizacji gwarancji określa dokument gwarancyjny dołączony do Towaru. Jeżeli nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata liczone od dnia, kiedy Towar został Klientowi wydany.
§ 10 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z RODO oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu:
a. realizacji Umowy Sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy).
b. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy, np. podatkowych i rachunkowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
c. marketingowym (wysyłka newslettera), wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Klienta odrębnej, dobrowolnej zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży.
5. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Klient ma prawo do cofnięcia zgody marketingowej w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
§ 11 Usługi świadczone drogą elektroniczną i Akt o Usługach Cyfrowych (DSA)
1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu usługi drogą elektroniczną, takie jak prowadzenie konta Klienta czy umożliwienie składania Zamówień.
2. Jeżeli Sklep umożliwia Klientom publikowanie treści (np. opinii o produktach), Sprzedawca działa jako dostawca usług hostingowych w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych (Rozporządzenie UE 2022/2065).
3. Sprzedawca udostępnia łatwo dostępny i przyjazny dla użytkownika mechanizm umożliwiający zgłaszanie treści potencjalnie niezgodnych z prawem („Zgłoś naruszenie”). Link do mechanizmu zgłaszania znajduje się przy każdej opinii.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników, pod warunkiem że niezwłocznie podejmie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do tych treści po otrzymaniu urzędowego nakazu lub uzyskaniu faktycznej wiedzy o ich bezprawnym charakterze.
5. Jeśli Sprzedawca udostępnia opinie o produktach, informuje, czy i w jaki sposób weryfikuje, że pochodzą one od Klientów, którzy faktycznie użyli lub nabyli dany Towar. Publikowanie fałszywych lub zniekształconych opinii jest zakazane.
§ 12 Pozasądowe rozwiązywanie sporów
1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
3. Konsument może złożyć swoją skargę m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi wielojęzyczny, interaktywny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
4. W przypadku sporu transgranicznego pomocą służy również sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECK). Adres polskiego centrum to: Europejskie Centrum Konsumenckie, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
§ 13 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów prawa lub zmiana sposobów płatności i dostaw. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
2. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne lub bezskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień.
3. Prawo właściwe i jurysdykcja: a. Prawem właściwym dla zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży jest prawo czeskie. b. Jednakże, wybór prawa czeskiego nie pozbawia Konsumenta ani Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, mającego miejsce zwykłego pobytu w Polsce, ochrony przyznanej mu na podstawie tych przepisów polskiego prawa, których nie można wyłączyć w drodze umowy (zgodnie z art. 6 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 593/2008, tzw. Rzym I). Oznacza to, że jeśli polskie przepisy dotyczące ochrony konsumentów są dla Klienta korzystniejsze niż przepisy czeskie, zastosowanie znajdą przepisy polskie.
a. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
b. W przypadku sporów z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, mogą oni wytoczyć powództwo przed sądem właściwym dla swojego miejsca zamieszkania (w Polsce).
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawy o prawach konsumenta, a także przepisy prawa Unii Europejskiej, w tym RODO, Akt o Usługach Cyfrowych (DSA) oraz Rozporządzenie Rzym I.
5. Zakaz stosowania klauzul niedozwolonych: Sprzedawca oświadcza, że nie stosuje postanowień umownych, które są sprzeczne z dobrymi obyczajami i rażąco naruszają interesy Konsumentów lub Przedsiębiorców na prawach konsumenta (tzw. klauzule abuzywne, art. 385¹ i nast. Kodeksu cywilnego). W szczególności Sprzedawca:
a. Nie ogranicza swojej odpowiedzialności za dostarczenie Towaru.
b. Nie uzależnia przyjęcia reklamacji od posiadania paragonu jako jedynego dowodu zakupu.
c. Uznaje, że zdjęcia produktów w Sklepie mają charakter poglądowy, ale ewentualne istotne różnice między zdjęciem a rzeczywistym wyglądem produktu mogą być podstawą reklamacji.
Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Grawitacja sukcesu s.r.o. Výstavní 2968/108, Vítkovice 703 00 Ostrava, Republika
Czeska e-mail: grawitacjasukcesu@gmail.com
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży
następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi():
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Data zawarcia umowy()/odbioru Towaru(): ............................................................................
Numer Zamówienia: .................................................................................................................
Imię i nazwisko Klienta(-ów): ...................................................................................................
Adres Klienta(-ów): ...................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:
.......................................................................................................................................................
.................................................................. Podpis Klienta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest
przesyłany w wersji papierowej)
Data: ....................................................
(*) Niepotrzebne skreślić